آرشیو تیر ماه 1401

در این مقاله به بررسی انواع مقالت در زمینه طراحی سایت و سئو و در کل تمامی تکنولوژی ها میپردازیم با ما همراه باشید

۸ بازديد

هر آنچه که می توانید درباره وبلاگ نویسی بدانید:


وبلاگ ها تأثیر زیادی بر مردم و جهان امروز دارند. اگر می خواهید بر دیگران تأثیر بگذارید، وبلاگ نویسی ممکن است همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید. نکات این مقاله را بخوانید تا اطلاعات بیشتری در مورد روش های موثر برای وبلاگ نویسی به دست آورید.

در دسترس خوانندگان خود باشید. سعی کنید این عادت را هم برای شما و هم برای خوانندگانتان ایجاد کنید. خوانندگان شما انتظار دارند که محتوایی را به آنها ارائه دهید که بتوانند از آن استفاده کنند. دست کشیدن از وبلاگ نویسی نه تنها خوانندگان شما را ناامید می کند، بلکه بعداً شما را آزار می دهد.

پست های وبلاگ مکرر ایجاد کنید. اشتباه رایج برخی از وبلاگ نویسان این است که وبلاگ خود را به اندازه کافی به روز نمی کنند. حتی اگر خوانندگان وبلاگ شما را دوست داشته باشند، اگر مجبور باشند مدت طولانی برای به روز رسانی منتظر بمانند، علاقه خود را از دست خواهند داد. وبلاگ نویسان مبتدی باید در نظر داشته باشند که هفته ای یک وبلاگ ارسال کنند و در صورت انجام این کار، یک ایمیل به روز ارسال کنند.

هرگز سعی نکنید چیز دیگری را کپی کنید. هیچ کس سرقت ادبی را ساده نمی بیند، و به کارگیری این تاکتیک بدون شک برای تلاش های شما برای تثبیت خود به عنوان یک نویسنده معتبر بسیار معکوس خواهد بود. بدانید که بسیاری از وبلاگ نویسان موفق وجود دارند که نویسندگان حرفه ای نیستند. نیازی به سرقت ادبی نیست، فقط خودتان باشید و علاقه خود را به موضوع خود نشان دهید.

به جای استفاده از سایتی که رایگان است، یک نام دامنه خریداری کنید:


انجام این کار چندان گران نیست و به وبلاگ شما ظاهر حرفه ای تری می بخشد. این به کاربران امکان می‌دهد راحت‌تر شما را پیدا کنند، و همچنین در بهینه‌سازی موتورهای جستجو کمک خواهد کرد.

وبلاگ در مورد موضوعاتی که مردم می خواهند درباره آنها بدانند:


همه کارهای روزمره روزمره مانند شستن ظروف یا جاروبرقی را دارند. هیچ کس به محتوای مرتبط با این اهمیت نمی دهد مگر اینکه راهی برای ارائه آن به شیوه ای جالب پیدا کنید. موضوعاتی را انتخاب کنید که باعث می شود بازدیدکنندگان احساس کنند درگیر، شیفته یا قصد خواندن بیشتر هستند. موفقیت وبلاگ نویسی به توانایی شما در جذب خوانندگان بستگی دارد.

یک دعوت نامه برای وبلاگ نویسان موفق ارسال کنید و از آنها بخواهید که پست های مهمان در وبلاگ شما بنویسند. این می تواند کیفیت محتوای شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. همچنین یک راه عالی برای افزایش تعداد ترافیک است. سعی کنید نویسندگان مهمان در وبلاگ خود چرخشی داشته باشند.

از فهرست ها برای انتقال موثر ایده ها در وبلاگ خود استفاده کنید. این که آیا در مورد رمان های عاشقانه وبلاگ می نویسید. مواد لازم برای تهیه دستور غذا؛ یا نحوه تعمیر یخچال یک لیست بسیار مهم است لیست ها برای سازماندهی و برجسته کردن مهم ترین اطلاعات یک پست مفید هستند و خوانندگان از آنها قدردانی می کنند.

هنگام شروع رشد وبلاگ خود، شکیبایی قطعاً کلیدی است. ممکن است مدتی طول بکشد تا افراد وبلاگ شما را پیدا کنند. تا زمانی که وبلاگ شما حجم خوبی از محتوا نداشته باشد، به احتمال زیاد مخاطبان شما کمتر خواهند ماند. هر چه وبلاگ شما قدیمی تر باشد و محتوای بیشتری داشته باشید، خوانندگان بیشتری آن را می بینند و مرتباً از آن بازدید می کنند.

اگر می خواهید مخاطبان زیادی برای وبلاگ خود ایجاد کنید و آنها را نگه دارید، محتوای خوب حیاتی است. وبلاگ شما به پست هایی نیاز دارد که خوانندگان شما را مجذوب، اطلاع رسانی و سرگرم کند. زمانی که کاربران محتوای باکیفیتی را که صادقانه و شخصی به نظر می‌رسند پست می‌کنند، به احتمال زیاد به بازدیدکنندگان مکرر تبدیل می‌شوند.

هنگام وبلاگ نویسی، به یاد داشته باشید که هر پست را به صورت غیر رسمی بنویسید:

https://beauykuc58136.fitnell.com/51851562/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DA%A9-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1

http://sirketlist.com/story1660665/%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C-%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3

https://artacode.niloblog.com/p/3/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C

https://www.yelp.ca/user_details?userid=0Ecd_xCNkm52VroJQ4yMwg


وبلاگ ها در قلب آنها یک قالب اجتماعی هستند که به معنای سرگرم کننده بودن هستند. مطمئن باش که یادت هست شما می خواهید به شیوه ای سرگرم کننده و غیررسمی به پایگاه خواننده خود متصل شوید تا آنها برای اطلاعات بیشتر بازگردند.

مقالات وبلاگ خود را در هر کجا که می توانید بازنشر کنید. این استراتژی امکان به دست آوردن طیف گسترده ای از بینندگان را فراهم می کند. هرگز تعداد پریزهایی را که استفاده می کنید محدود نکنید. این مانور قدرتمند به شما کمک می کند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. از هر خروجی ممکن استفاده کنید و وبلاگ شما حداکثر در معرض دید قرار خواهد گرفت.

نظرات وبلاگ مهم هستند. این به خوانندگان شما نشان می دهد که شما برای مشارکت آنها در باتلاق خود با ایفای نقش فعال ارزش قائل هستید. همیشه به هر نظری که داده می شود پاسخ دهید. این کار مخاطبان شما را تشویق می‌کند تا به مطالعه بیشتر برگردند و با تبادل نظرات در مورد موضوع شما تعامل داشته باشند.

یک صفحه فرود جدید و متفاوت برای وبلاگ خود ایجاد کنید. بسیاری از سازندگان وبلاگ از قالب استاندارد صفحه اصلی استفاده می کنند که فهرستی از جدیدترین وبلاگ های خود را ارائه می دهد. با سفارشی کردن صفحه اصلی خود با یک قالب منحصر به فرد، همه چیز را تکان دهید. برندسازی سایت شما تضمین می کند که در لیست نتایج یک موتور جستجو قرار بگیرید.

اطمینان حاصل کنید که از اندازه فونت صحیح برای وبلاگ خود استفاده می کنید. یکی از جنبه های حیاتی وبلاگ شما محتوای نوشته شده است. اندازه فونت تاثیر مستقیمی بر خوانایی دارد. شما نه فونتی می خواهید که خیلی بزرگ باشد و نه فونتی که خیلی کوچک باشد. شما می خواهید تعادل کامل را پیدا کنید.

بسیاری از اوقات، تبلیغات بخش بزرگی از وبلاگ نویسی است، زیرا بسیاری از وبلاگ نویسان از این طریق درآمد کسب می کنند. اگر بیش از حد از تبلیغات استفاده کنید، وبلاگ شما کارایی خود را از دست می دهد و ممکن است خوانندگان خود را از دست بدهید. خوانندگان فکر خواهند کرد که شما فقط برای کسب درآمد اینجا هستید و به دنبال محتوایی که به دنبال آن هستند در جای دیگری جستجو می کنند.

نظرسنجی ها و نظرسنجی ها را در وبلاگ خود قرار دهید. اینها می توانند با ارائه یک روش سرگرم کننده برای تعامل با شما، ترافیک را افزایش دهند. نتایج را با نظراتی در مورد تجزیه و تحلیل خود از نتیجه ارسال کنید. این اطلاعات همچنین می تواند برای تنظیم دقیق سایت شما با آنچه که بیشتر از همه به خوانندگان شما علاقه مند است استفاده شود.

درک جنبه اجتماعی وبلاگ نویسی بسیار مهم است:


به همین دلیل، شما باید در دسترس خوانندگان خود باشید. شما باید حضور خود را تثبیت کنید، و با دیگرانی که در سایت شما وبلاگ دارند در تماس باشید. با انجام هیچ کاری به موفقیت نخواهید رسید. موفقیت وبلاگ شما به فعال بودن بستگی دارد.

اگر توانایی مالی دارید، باید سعی کنید در یک یا دو کنفرانس وبلاگ نویسی شرکت کنید. چنین رویدادهایی در ایجاد استعدادهای وبلاگ نویسی شما بسیار مفید است. همچنین، این کنفرانس ها شما را قادر می سازد تا با افراد موفق ارتباط برقرار کنید، که می تواند به رشد وبلاگ شما کمک کند.

مهم نیست که دلایل شما برای وبلاگ نویسی چه باشد، این مقاله احتمالا برای شما مفید بوده است. از نکاتی استفاده کنید که می دانید برای شما مفید است و به یاد داشته باشید که هر زمان که هر چیزی را به صورت آنلاین پست می کنید مراقب باشید.
 
برچسب ها : طراحی سایتطراحی سایت وردپرس , مقالات آموزشی , سئو, سئو سایت  ,طراحی قالب اختصاصی وردپرس  ,
۸ بازديد

بهینه سازی موتورهای جستجو هنر موفقیت در سئو :



اگر در ساخت و نظارت بر تمام جنبه های یک وب سایت تجربه دارید، بدون شک از اهمیت رتبه بندی بالا در صفحات نتایج موتورهای جستجو یا SERPS آگاه هستید. این مقاله را برای نکات سئو بخوانید که به شما در بهبود رتبه وب سایت کمک می کند.

شما باید قبل از هر چیز بدانید که سئو از چه چیزی تشکیل شده است. کلمات کلیدی به تصمیم گیری در مورد رتبه بندی وب سایت شما توسط موتورهای جستجو کمک می کنند. یک کامپیوتر این تصمیمات را با استفاده از الگوریتم ها و فرمول های دیگر برای انجام می گیرد. این عنکبوت موتور جستجو نیز شناخته می شود. هدف نهایی از بهینه سازی موتورهای جستجو، قرارگیری جستجوی بالاتر برای سایت شما است. شما این کار را با تولید محتوا با روش های شناخته شده SEO که به قرارگیری شما کمک می کند، انجام می دهید.

موتورهای جستجو برای رتبه بندی سایت شما فاکتورهای مختلفی را بر اساس یک الگوریتم در نظر می گیرند. این برنامه ها از محتوا، هدرها، لینک ها و ترافیک سایت شما برای تعیین رتبه سایت شما استفاده می کنند. این سیستم همچنین در پیوندهای خارج از سایت که به سایت شما اشاره می کنند، تأثیر می گذارد، حتی اگر آنها خارج از کنترل شما باشند.

برای مشاوره با یک متخصص سئو همین حالا کلیک کنید 

مدتی طول می کشد تا سایت شما رتبه صفحه بالایی داشته باشد:


داشتن سایتی که از بهینه سازی مناسب برای موتورهای جستجو استفاده می کند می تواند به افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو کمک کند. کلمات کلیدی زیادی را در متن و همچنین در عناوین و عنوان ها قرار دهید. این میزان ارتباط سایت شما با آن کلمات کلیدی را افزایش می دهد.

ورودی‌های حمایت‌شده و برجسته که در بالای صفحه نتایج موتور جستجو قرار دارند، توسط شرکت‌های بزرگی پرداخت می‌شوند که بودجه لازم برای ایمن کردن آن نقاط را دارند. پرداخت برای رتبه بالاتر در نتایج جستجو راه حلی نیست.

جلب توجه وب سایت شما توسط موتورهای جستجو بیشتر از پر کردن وب سایت خود با کلمات کلیدی و عبارات است. لینک‌های داخل وب‌سایت شما، پیوندهایی به وب‌سایت‌های دیگر و بک‌لینک‌های سایر وب‌سایت‌ها، همگی اعلامیه‌ها و رتبه‌بندی‌های شما را بهبود می‌بخشند. با ایجاد روابط با سایر وب مسترها و بستن قراردادهای پیوند متقابل، بک لینک ها را جمع آوری کنید.


بازدید کنندگان هدف خود را بشناسید :




بازدیدکنندگان هدف باید به محصول شما علاقه مند باشند یا باید بتوانید با ذکر یک موضوع مشترک در بین این گروه جمعیتی، آنها را متقاعد کنید که به محصول شما نیاز دارند. این نوع بازدیدکنندگان نه تنها به دنبال آن هستند، بلکه در حال خرید نیز هستند. این بازدیدکنندگان به محصولات یا خدمات شما نیاز دارند. با این وجود، افراد دیگری هستند که فقط برای مرور محصولات شما آنجا هستند.

آنها ممکن است یک وب سایت خوب را به خاطر بیاورند و بعداً از آن بازدید کنند یا آن را توصیه کنند. صرف نظر از این، اینها ترافیک اصلی شما نیستند. شما واقعاً مشتریان هدفمندی را می خواهید که استعداد بیشتری برای خرید آنچه می فروشید داشته باشند. این دقیقاً همان چیزی است که تحقیقات کلمات کلیدی را بسیار مهم می کند.

دانستن اینکه مخاطبان هدف شما چه کلمات کلیدی را جستجو می کنند، به شما کمک می کند تا وب سایت خود را برای آنها طراحی کنید. علاوه بر این، باید تعیین کنید که مشتریان شما از چه سایت هایی بازدید می کنند.


اگر در اینترنت نباشید از دست می دهید: 

یک فروشگاه آجر و ملات عالی است، اما داشتن اینترنت به این معنی است که به مشتریان فرصت می‌دهید تا زمانی که نمی‌توانند به ویترین فروشگاه فیزیکی شما بیایند، از شما خرید کنند. در عصر حاضر داشتن وب سایت باید برای هر کسب و کاری اجباری در نظر گرفته شود. هدف مقاله کمک به شما در بهبود کسب و کار است و امیدواریم هوشی که به دست آورده اید این کار را انجام دهد.

منابع :

https://www.quia.com/profiles/a415net

https://tcgschool.edu.in/members/artacode001/activity/

https://unsplash.com/@artacode001

https://www.diigo.com/user/artacode01

https://www.atlasobscura.com/users/artacode02

https://trello.com/u/artacode03/activity

https://visual.ly/users/artacode/portfolio

https://www.yelp.ca/user_details?userid=6u7Fh3NoXr_z3c9RRlJWgQ