آرشیو مرداد ماه 1401

در این مقاله به بررسی انواع مقالت در زمینه طراحی سایت و سئو و در کل تمامی تکنولوژی ها میپردازیم با ما همراه باشید

۷ بازديد

راه حل های هوشمند برای کمک به استراتژی های بازاریابی ایمیلی:

بازاریابی ایمیلی

اگر معتقد بودید که ایمیل دیگر یک تکنیک بازاریابی موثر نیست، دوباره فکر کنید! اگرچه درخواست ایمیل یکی از اولین بردارهای بازاریابی اینترنتی بود، اما قطعاً تمام نشده است. تکنیک ها و استراتژی های جدیدی به طور مداوم در حال تولید هستند که ایمیل های بازاریابی را منحصر به فرد و موثر می کنند.

ایده های موجود در این مقاله را بخوانید تا بفهمید چگونه می توانید از ایمیل برای کسب و کار خود استفاده کنید.

هرگز ایمیل های ناخواسته را برای مشتریان ناخواسته ارسال نکنید. اگر ایمیل های شما برای مشتریانی ارسال شود که نمی خواهند آنها را دریافت کنند، به عنوان هرزنامه در نظر گرفته می شوند. این برای شهرت کسب و کار شما بسیار بد است و حتی ممکن است آدرس IP شما توسط برخی از ISPها مسدود شود.

تمام ایمیل ها را تا جایی که می توانید شخصی کنید:

مانند سایر انواع بازاریابی، افراد در صورت احساس ارتباط شخصی با شما، به احتمال زیاد پاسخ می دهند. برای مثال، اگر ایده ای دارید که چرا آنها ایمیل های شما را می خواستند، آن را در پیام خود برای آنها قرار دهید.

این نوع ایمیل مارکتینگ به مشتریان شما انگیزه ای برای مشارکت می دهد و آنها را تشویق می کند تا شانس معرفی دوستان را گسترش دهند. اگر می خواهید پایگاه مشتریان خود را افزایش دهید، برنامه های ارجاع می توانند مفید باشند.

به خاطر داشته باشید که تنها هدف از ایجاد لیست ایمیل، فروش کالاهای شماست. هر ایمیلی که ارسال می کنید باید بر این تمرکز داشته باشد که خوانندگان شما بخواهند چیزی از شما بخرند.

از ارسال پیام های بازاریابی ایمیلی خود در روزهای تعطیل خودداری کنید. مردم وقت ندارند ایمیل های خود را به اندازه کافی چک کنند زیرا احتمالاً از رایانه خود دور هستند. همیشه استثناهایی برای این قاعده وجود دارد. این ممکن است شامل ایمیل‌هایی درباره جمعه سیاه یا سایر کمپین‌های خاص باشد.

از استفاده بیش از حد گرافیکی در ایمیل های خود خودداری کنید.

به برخی از هرزنامه‌هایی که دریافت می‌کنید نگاه کنید تا یاد بگیرید که از چه چیزهایی مانند آن جلوگیری کنید. یک آدرس ایمیل رایگان دریافت کنید، این آدرس را در سراسر اینترنت ارسال کنید و ببینید چه مقدار هرزنامه دریافت می کنید. از کارهای اشتباه این ایمیل ها درس بگیرید و ایمیل خود را طوری تنظیم کنید که تا حد امکان حرفه ای به نظر برسد. اتخاذ تدابیری برای دور نگه داشتن شما از ارسال هرزنامه ها، برند شما را تقویت می کند.

شما باید استراتژی پایدار باشید. در حالی که باید پایدار باشید، اگر برای گروه مناسبی از مصرف کنندگان ارسال نشود، هدر خواهد رفت.

ارتباطات ایمیلی شما باید حاوی فراخوان‌هایی برای اقدام باشد:


مشتریان شما باید با گفتن آن‌ها در ایمیل‌هایتان به انجام کاری متقاعد شوند. اطمینان حاصل کنید که هر پیوندی که اضافه می کنید واضح است و نحوه استفاده از آنها را به آن اطلاع دهید. می توانید از این بخش ها در قسمت بالا و پایین پیام های خود استفاده کنید.

از پیش‌هدرها استفاده کنید و کاری کنید که پیش‌نمایش‌های ایمیل مختلف به نفع شما عمل کنند. ارائه دهندگان ایمیل مانند Gmail این بخش از متن را درست بعد از موضوع پیام قرار می دهند که جلب توجه می کند.

مطمئن باشید که برنامه بازاریابی ایمیلی شما یک گزینه خروج برای لغو اشتراک یا انصراف دارد. اگرچه ارسال ایمیل اساساً رایگان است، اما هزینه ای دارد. نه تنها این، بلکه حتی ممکن است توسط ارائه دهنده خود مسدود شوید.

ایمیل های خود را شخصی سازید. شما می توانید بیشتر از استفاده از نام گیرنده در پیام خود انجام دهید. از هر تکه اطلاعاتی که برای مشترکین خود دارید استفاده کنید.

ایمیل های بازاریابی ایمیلی شما باید کوتاه بمانند. این نشان دهنده احترام شما به خواننده است که برای وقت خوانندگان خود ارزش قائل هستید. این همچنین باعث می‌شود که اکثر خوانندگان بیشتر پیام کامل را مرور کنند.

ایمیل باید حاوی پیوندهای تایید و رد باشد.

خطوط موضوع شما باید کوتاه و شیرین باشد:


اگر در مختصر نگه داشتن خط موضوع خود مشکل دارید، ابتدا مهمترین کلمات را وارد کنید تا کوتاه نشود.

همیشه ایمیل های خود را قبل از ارسال ایمیل به مشتریان تصحیح کنید. وسوسه انگیز است که این گام را به سمت حرفه ای نگیرید زیرا ایمیل ها می توانند به سرعت ارسال شوند.

قبل از ارسال ایمیل از کسانی که در لیست پستی شما هستند اجازه بگیرید. هیچ کس از درخواست های ناخواسته خوشش نمی آید که فضایی را در صندوق ورودی او پر کند. ارسال پیام های ایمیل اعلام نشده واقعاً می تواند به برند شما آسیب برساند. با اطمینان از قدردانی از تلاش های بازاریابی خود، یک رابطه محکم از اعتماد را با مصرف کنندگان شروع کنید.

کارهایی که رقبای شما با برنامه های بازاریابی ایمیلی خود انجام می دهند را پیگیری کنید. این را می توان با مشترک شدن ایمیل های آنها انجام داد. شما باید انجام دهید یا آنچه می توانید برای توسعه کمپین های بهتر انجام دهید.

خطوط موضوع را کمتر از 60 کاراکتر نگه دارید. اکثر مشتریان ایمیل خطوط موضوع را قطع می کنند. سایر سرویس گیرندگان ایمیل نمی توانند چیزی را نشان دهند که خطوط موضوع طولانی تر از آن باشد. صرف نظر از اینکه چرا مهم است، مشترک شما احتمالا فقط به 60 کاراکتر نیاز دارد تا در مورد خواندن پیام شما یا حذف آن قضاوت بسیار سریعی داشته باشد.

هنگام پیگیری مشتریان احتمالی از طریق ایمیل، ایمیلی حاوی تاییدیه برای آنها ارسال کنید.

یک برنامه زمانی برای ارسال خبرنامه تنظیم کنید و از آن پیروی کنید:


خبرنامه ها باید هر هفته بر اساس برنامه و زمان ثابتی منتشر شوند. مشتریان شما انتظار ارسال پستی با فرکانس‌هایی که قول داده‌اید را دارند و در آن زمان به دنبال در دسترس بودن آن هستند.

یکی از چیزهایی که باید به آن فکر کنید این است که وقتی در همه پیام‌ها یکپارچگی برندسازی می‌کنید، باید ثابت قدم باشید. ارسال یک ایمیل با یک طرح یک هفته ای و یک طرح کاملا متفاوت از یکدیگر کار را برای برند شما سخت تر می کند.

هنگام پیگیری با مشتریان احتمالی، باید سعی کنید یک ایمیل بعدی همراه با پیامی برای یادآوری محصولات خود به آنها ارسال کنید. از آنها دعوت کنید که اغلب برای محصولات جدید یا معاملات ویژه از سایت شما خرید کنند. می توانید ایمیل خود را با ارائه وجه آنها به عنوان 30 روز ضمانت بازگشت وجه به پایان برسانید.

همانطور که در این مقاله نشان داده شده است، بازاریابی ایمیلی، علیرغم قدمت آن، همچنان یک تکنیک فعال و توانا است. از این توصیه استفاده کنید و همیشه از روش های جدید و نوآورانه برای افزایش کمپین های ایمیل خود آگاه باشید. این روش بازاریابی مطمئناً برای مدت طولانی ارزش تلاش را خواهد داشت.
۱۱ بازديد

آیا می خواهید از طریق اینترنت درآمد بیشتری کسب کنید؟ این نکات را امتحان کنید:


استفاده از اینترنت برای کسب درآمد روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند. از نظر کسب درآمد از اینترنت، امکانات گسترده و رو به رشد است. برخی از کارهای پرطرفدار می تواند از داشتن یک کسب و کار آنلاین تا پاسخگویی به نظرسنجی های آنلاین باشد. در زیر، نکات مفیدی را برای کمک به شروع کار پیدا خواهید کرد!

مراقب کلاهبرداری ها باشید اگرچه فرصت های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد، اما باید مراقب فرصت های بی اعتبار باشید. اطمینان حاصل کنید که قبل از انجام هر کاری، نظرات و تمام متن های ظریف را بخوانید.

برای ایجاد درآمد آنلاین، باید جایگاه خود را شناسایی کنید. میتونی خوب بنویسی؟ مهارت های خود را به عنوان یک نویسنده محتوا خوب ارتقا دهید. آیا شما یک طراح گرافیک با استعداد هستید؟ طراحی گرافیکی برای سایر شرکت ها به صورت آنلاین انجام دهید. بررسی دقیق در مورد آنچه که در آن مهارت دارید، در کسب درآمد آنلاین مفید خواهد بود.

تدریس آنلاین یک صنعت در حال رشد است:


به ویژه آموزش الکترونیکی روز به روز محبوب تر می شود. اگر در زمینه خاصی مسلط هستید، این امکان برای شما وجود دارد که از طریق وب سایتی مانند TutorVista یا SmartThinking معلم شوید. اگر از آن لذت می برید، ممکن است راه های دیگری برای این انتخاب پیدا کنید.

از اوقات فراغت خود پول در بیاورید. چیزهای زیادی وجود دارد که می توان به صورت آنلاین انجام داد که لازم نیست زیاد روی آنها تمرکز کنید. به عنوان مثال، می توانید با انجام کارهای ساده در Mechanical Turk آمازون درآمد کسب کنید. چند کار را در طول وقفه های تبلیغاتی تکمیل کنید. شما از این طریق ثروتمند نخواهید شد، اما ممکن است کمی پول اضافی برای خرج کردن در یک چیز سرگرم کننده به دست آورید.

یادگیری کسب درآمد آنلاین می تواند زمان زیادی را ببرد:


سعی کنید به دنبال یک مربی برای کمک به افزایش دانش خود در سریع ترین راه ممکن باشید. از کسی بخواهید که شما را زیر بال خود بگیرد، درباره ایده ها و فرصت ها صحبت کند و سپس از آنجا برود. با اطلاعات خوب و ذهن کنجکاو و باز، می توانید تمام آنچه را که برای کسب درآمد آنلاین نیاز دارید، بیاموزید.

سعی کنید برای افراد دیگر تبلیغ کنید. وب سایت شما یک مکان عالی برای این کار است. اگر وبلاگ شما محبوب است، مطمئناً برای بازرگانانی که مایل به تبلیغ آنلاین هستند جذاب است. آن تبلیغ بازدیدکنندگان صفحه وب شما را برای آن خدمات یا کالاها به وب سایت می فرستد.

بازاریابی وابسته می تواند یک راه بسیار سودآور برای کسب درآمد آنلاین باشد. شما باید سایتی داشته باشید که بینندگان دائمی داشته باشد. به دنبال موضوعاتی باشید که در آنها جالب هستید و درباره آنها بنویسید. به دنبال شرکتی بگردید که یک برنامه وابسته دارد و درخواست عضویت وابسته کنید. هنگامی که بازدیدکنندگان شما چیزی را می خرند، از هر فروش کمتری دریافت می کنید.

سعی کنید کتاب الکترونیکی خود را منتشر کنید تا کمی پول اضافی به دست آورید:


انتشار خود چیزی است که مردم این روزها آن را راهی عالی برای کسب درآمد می دانند. چه در یک موضوع خاص آگاه باشید یا یک نویسنده واقعی باشید، این یک راه فوق العاده برای کسب درآمد است. شرکت های انتشارات آنلاین مختلفی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. برخی از این پلتفرم ها نرخ کمیسیون را ارائه می دهند که می تواند تا 70٪ باشد.

شما به معنای واقعی کلمه می توانید با کامپیوتر خود در خواب کسب درآمد کنید. درآمدی را که بدون نیاز به کار وسواسی یا این همه زیاد به دست می آورید، درآمد غیرفعال نامیده می شود. برای مثال، راه اندازی یک انجمن که در آن تبلیغات باعث کسب درآمد می شود، درآمد غیرفعال است.

یک راه خوب برای کسب درآمد آنلاین، انتشار کتاب خودتان است. اگر از نوشتن لذت می برید، می توانید به راحتی کتاب های الکترونیکی خود را در آمازون قرار دهید. بسیاری از نویسندگان از این روش برای فروش کتاب های خود استفاده کرده اند.

یک راه بسیار محبوب برای کسب درآمد آنلاین، وبلاگ نویسی است:

https://shahrkhan.ir/65882

بسیاری از وبلاگ ها فقط برای سرگرمی هستند، اما چرا از آن درآمد کسب نمی کنید؟ تبلیغات به شما این امکان را می دهد که در حین تفریح ​​درآمد کسب کنید. هنگامی که یک بازدیدکننده پست های وبلاگ شما را می خواند و سپس روی یک تبلیغ کلیک می کند، شما درآمد کسب می کنید.

خرید مرموز آنلاین انجام دهید. شاید در مورد خرید مرموز شنیده باشید. آنها برای رفتن به یک خرده فروش، خرید و سپس دسترسی به تجربه خود پول می گیرند. طبیعی به نظر می رسد که نیاز به خریداران مرموز افزایش یافته است. ممکن است لازم باشد اقلام خود را بخرید، اما در نهایت خرید مرموز می تواند پول زیادی برای شما به ارمغان بیاورد.

فروش آنلاین عکس برای بسیاری درآمدزایی خوبی است:


مردم همیشه به دنبال عکاسی استوک برای بروشورها، وب سایت ها، ارائه ها و موارد دیگر هستند. اکثر آنها حاضرند برای تصویر ایده آل خود هزینه کنند. هیچ چیز دارای علامت تجاری یا دارای حق چاپ را نفروشید و از عکس های افراد با چهره قابل شناسایی استفاده نکنید. وب سایت هایی مانند Dreamstime، Fotolia، ShutterStock و iStockphoto وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید.

در صورت داشتن تجهیزات و ابزار مناسب می توانید فیلم بسازید. اینها را می توان در یوتیوب منتشر کرد. اگر آنها جالب باشند یا دانش فنی در مورد یک موضوع ارائه دهند، بینندگان منظمی خواهید داشت. می توانید این تبلیغات را به صفحه خود اضافه کنید. خواهید دید که پول در جریان است.

با هر سرمایه گذاری آنلاینی که انتخاب می کنید صادق باشید. شما می خواهید از ابتدای معاملات آنلاین خود شهرت خوبی داشته باشید. در حالی که مرتکب اشتباهات مبتدی اشکالی ندارد، انجام کاری غیرقانونی یا اینکه با اخلاق شما مطابقت ندارد، بعداً برای شما سخت خواهد بود.

شما همیشه می توانید برخی از کارهای آزاد را انتخاب کنید. آیا در تایپ کردن مهارت دارید؟ سایت هایی مانند oDesk را امتحان کنید. نیازی نیست که یک نویسنده عالی باشید. به جای آن می توانید ویرایش یا رونویسی کنید. ممکن است کار سختی باشد، اما در نهایت یک دستمزد منصفانه برای شما به همراه خواهد داشت.

استفاده از AdSense یک راه عالی برای کسب درآمد از طریق گوگل است:


مثل تبلیغات بنری معمولی است. شما کد را در وب سایت خود قرار می دهید و هر کلیک برای شما درآمد کسب می کند. این به شما این امکان را می دهد که در عین کسب درآمد، برای مردم تبلیغ کنید.

راه اندازی یک کسب و کار آنلاین برای خودتان را در نظر بگیرید. یک کسب و کار اینترنتی زمان می برد تا واقعاً راه بیفتد، اما با داشتن یک پایگاه مشتری قوی، زمانی که بین شغل هستید می تواند به معنای درآمد باشد. استعدادهای شما به عنوان یک نویسنده محتوای وب، طراح وب یا حتی ساخت صنایع دستی منحصر به فرد می تواند محصولی باشد که در تجارت آنلاین خود می فروشید.

تا زمانی که طناب ها را یاد بگیرید، می توانید از راه های زیادی به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. در این مقاله نکات بسیار خوبی را یاد گرفتید که به شما در شروع کسب درآمد آنلاین کمک می کند. از تمام اطلاعاتی که در اینجا آموخته اید برای حمایت از خانواده یا افزایش درآمد خود استفاده کنید.

برچسب ها : بازاریابی , بازاریابی شبکه ای , درآمد اینترنتی  , بازاریابی اینترنتی , چگونگی بازاریابی