آرشیو آبان ماه 1401

در این مقاله به بررسی انواع مقالت در زمینه طراحی سایت و سئو و در کل تمامی تکنولوژی ها میپردازیم با ما همراه باشید

هنگامی که صحبت از بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) می شود، وب سایت شما پایه ای است که تمام تلاش شما بر آن استوار است.

مهم نیست که چند کلمه کلیدی اضافه می کنید، توضیحات متا را تغییر می دهید، یا افزونه هایی را که حذف می کنید: اگر بلوک های سازنده وب سایت گردشگری شما به درستی مونتاژ نشده باشند، همیشه برای رتبه بندی سایت تلاش خواهید کرد. همانطور که باید.

علاوه بر مزایای فنی یک وب سایت خوش ساخت، به عنوان یک برند مسافرتی، وب سایت شما یکی از با ارزش ترین دارایی های شما است.

در اینجا، مشتریان بالقوه می‌توانند بسته‌های موجود را مرور کنند، توصیفات مهمان‌های قبلی را بخوانند، و از طریق تصاویر و متن جذاب، طعم تجربیات پیشنهادی را بچشند - و در واقع تعطیلات را مستقیماً با شرکت خود رزرو کنند.

ایجاد یک وب سایت مسافرتی از ابتدا همیشه یک پروژه مهم است، اما مزایای طراحی یک سایت از ابتدا در مورد رتبه بندی تا حد ممکن در موتورهای جستجو بسیار گسترده است.

بنابراین چه شما یک برند مسافرتی جدید هستید که برای شروع سفر تجاری خود به یک وب سایت نیاز دارید، یا در حال طراحی مجدد سایت خود برای بهره مندی از مزایای یک طراحی سفارشی هستید، در اینجا 10 نکته برای ساختن یک وب سایت مسافرتی موفق آورده شده است.

 با تحقیقات سئو شروع کنید:
سئو سایت های مسافرتی وردپرسی

هر طراحی وب سایت با رتبه خوب با تحقیقات سئو شروع می شود.

قبل از تصمیم گیری در مورد هر یک از صفحات یا محتوایی که قرار است در سایت قرار داده شود، باید بدانید که چه عواملی بر رتبه سایت شما در موتورهای جستجو تأثیر می گذارد.

وب سایت های با رتبه بالا بر اساس تحقیقات کلمات کلیدی و عبارات هدف ساخته شده اند، زیرا این موارد بر موضوعاتی که صفحات فرود روی آنها متمرکز شده اند و انواع سؤالاتی که محتوا باید به آنها پاسخ دهد تأثیر می گذارد.

آنها همچنین برای بهینه سازی سرعت صفحه و به حداقل رساندن افزونه های غیر ضروری ساخته شده اند و در عین حال درک هدف خود را برای موتورهای جستجو تا حد امکان آسان می کنند.

این یکی از دلایل کلیدی است که چرا استفاده از قالب سازنده وب سایت یا تلاش برای کاهش گوشه ها با طراحی وب سایت می تواند چنین مشکل بزرگی باشد.

مگر اینکه وب سایت سفر به طور خاص با در نظر گرفتن SEO طراحی شده باشد، شما از همان ابتدا به پای خود شلیک می کنید.

انجام ندهید: یک پلتفرم میزبانی بد را انتخاب کنید

اگر می‌خواهید سریعاً یک وب‌سایت مسافرتی جدید را راه‌اندازی کنید، انتخاب یک پلتفرم میزبانی عمومی می‌تواند وسوسه انگیز باشد.

اینها اغلب به عنوان روش‌های ساده برای ایجاد یک وب‌سایت کاربردی تبلیغ می‌شوند، و در حالی که این در ظاهر صادق است، مشکلات زیادی در زیر وجود دارد.

وقتی از سازندگان وب‌سایت «کشیدن و رها کردن» برای جمع‌آوری یک وب‌سایت با استفاده از قالب‌های موجود استفاده می‌کنید، اغلب با کدهای غیرضروری و وابستگی‌های زیادی در باطن سایت مواجه می‌شوید.

این به شدت بر مدت زمانی که طول می کشد تا صفحات بارگذاری شود و چگونه کل سایت کار می کند تأثیر می گذارد، که باعث می شود سایت از رتبه بالایی در موتورهای جستجو جلوگیری کند و به طور بالقوه کاربرانی را که می خواهند تعطیلات رزرو کنند یا خرید کنند، ناامید می کند.

استفاده از پلتفرم‌های بد برای ساخت سایت می‌تواند ویژگی‌هایی را که می‌توانید بعداً به آن اضافه کنید، محدود کند.

این نه‌تنها می‌تواند خلاقیت را در زمانی که می‌خواهید بهترین طراحی وب‌سایت مسافرتی را ارائه دهید، خفه کند، بلکه می‌تواند در آینده زمانی که نتوانید سایت خود را گسترش دهید، دوباره به شما سر بزند.

 از پایگاه‌های داده تصویر استوک استفاده کنید

انتخاب یک طراحی سفارشی برای وب سایت مسافرتی خود راهی است که من برای اطمینان از رعایت تمام مشخصات شما توصیه می کنم – اما این می تواند یک سرمایه گذاری گران و زمان بر باشد.

بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند برای ساختن وب‌سایت مسافرتی خود، قالبی را در سایتی مانند وردپرس انتخاب کنند، و خبر خوب این است که راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید آن را سفارشی کنید تا منحصربه‌فرد به نظر برسد.

یکی از این عکس‌هایی است که در وب‌سایت سفر خود استفاده می‌کنید که یک عنصر بصری بسیار مهم است. یکی از راه های کلیدی برای جذب کاربر این است که آنها را تشویق کنید تا خود را در سفر یا محل اقامت خود به تصویر بکشند، و تصاویر چشم نواز و غوطه ور راهی عالی برای انجام این کار است.

داشتن عکس های منحصر به فرد در وب سایت شما ایده آل است، اما همیشه در هنگام ساخت یک وب سایت امکان پذیر نیست، به خصوص اگر شرکت شما در مکان دیگری مستقر باشد. خوشبختانه، پایگاه‌های اطلاعاتی تصاویر استوک زیادی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید و تصاویر رایگان و پولی را ارائه می‌دهند.

اگر به دنبال عکس های استوک رایگان و زیبا هستید، Unsplash یک گزینه فوق العاده است. Pixabay و Pexels نیز خوب هستند، اما اغلب فقط تعداد محدودی از تصاویر را ارائه می دهند.

اگر به دنبال تنوع بیشتر هستید، سایت های پولی مانند iStock و Shutterstock قیمت های مناسبی را برای تصاویر خود ارائه می دهند.

انجام ندهید: سعی کنید با یک سیستم رزرو بد هزینه ها را کاهش دهید

بسیاری از شرکت های مسافرتی دارای سیستم رزرو به عنوان بخشی از وب سایت خود هستند. این عنصر باید به دقت مورد توجه قرار گیرد، زیرا برخی از پلتفرم های رزرو می توانند بر سئو سایت تأثیر منفی بگذارند.

ارزش آن را دارد که به درستی در مورد بهترین نوع سیستم رزرو برای وب سایت سفر خود تحقیق کنید، زیرا استفاده از بسیاری از آنها ممکن است دشوار باشد، به روز رسانی آنها زمان بر است، یا فقط با تعداد زیادی کد غیر ضروری ساخته شده اند که واقعا می تواند این بخش را کند کند. تارنما.

در اینجا برخی از بهترین افزونه های رزرو وردپرس که مخصوصاً برای مشاغل مسافرتی ارائه می شود آورده شده است:

در برخی موارد، ممکن است بهتر باشد یک سیستم رزرو سفارشی بسازید که ویرایش آن بسیار ساده‌تر باشد و به وضوح به مشتریان اجازه دهد بدون سوء تفاهم آنچه را که می‌خواهند رزرو کنند.

بله، ساختن یک سیستم رزرو سفارشی هزینه دیگری است اگر در حال سرمایه گذاری در طراحی وب سایت مسافرتی منحصر به فرد هستید. اما احتمالاً در آینده با ساده و بهینه سازی این سیستم رزرو به طور خاص برای برند شما، در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند و مشکلات را بعداً به حداقل می رساند.

به موقع برای تولید محتوا برنامه ریزی کنید

اگر با یک آژانس یا یک طراح کار می کنید، ایجاد محتوا ممکن است در بسته طراحی وب سایتی که برای آن هزینه می کنید گنجانده شود.

اما بسیاری از برندها ترجیح می دهند محتوای خود را خودشان بنویسند تا لحن صدای مناسبی را به دست آورند، بنابراین مهم است که مدت زمان این کار را در نظر بگیرید.

زمانی که یک طرح واضح از ساختار سایت و تعداد صفحاتی که قرار است ساخته شوند، داشته باشید، می توانید شروع به نوشتن محتوا برای وب سایت خود کنید.

دیدن طرح‌های قالب برای صفحات فرود مختلف ممکن است مفید باشد تا بدانید چه مقدار متن مورد نیاز است - یا طراح شما ممکن است از شما بخواهد که ابتدا محتوا را بنویسید تا بتواند صفحات را در این زمینه طراحی کند.

اگر می خواهید وب سایت مسافرتی شما در هنگام جستجوی مشتریان شما برای پیشنهاد شما رتبه بالایی کسب کند، ابتدا باید تحقیقات کلمات کلیدی را کامل کنید.

این لیستی از عبارات محبوب و مرتبط را به شما ارائه می دهد که می توانید در محتوای وب سایت مسافرتی خود بگنجانید که به سایت کمک می کند تا رتبه بالاتری داشته باشد و اطمینان حاصل کند که کاربران واقعی وب علاقه مند به صفحات مورد نظر خود می رسند.

چندین پایگاه داده مختلف پولی و رایگان برای تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد که می توانید برای این کار از آنها استفاده کنید، که مورد علاقه من Ahrefs است.

این پایگاه‌های اطلاعاتی اغلب ابزاری دارند که به شما امکان می‌دهد کلمه یا عبارتی را وارد کنید و سپس فهرستی از کلمات کلیدی مرتبط را تولید کنید، حجم جستجو و سایر داده‌های مفید را نشان دهید.

برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی سفر، می‌خواهید روی عبارات کلیدی تمرکز کنید که نشان می‌دهد کاربر به دنبال رزرو سفر، بازدید از یک مکان یا دریافت توصیه است.

برای مثال، "سافاری خانوادگی در آفریقا" یک عبارت کلی با هدف گسترده است، در حالی که "بهترین مکان برای سافاری خانوادگی کجاست؟" یا "چه حیواناتی را می توانید در آفریقای جنوبی ببینید؟" احتمالاً توسط شخصی که قصد تعطیلات را دارد جستجو می شود.

هنگامی که فهرستی از عبارات مرتبط را تهیه کردید، می توانید محتوای صفحه فرود را که شامل این عبارات است بنویسید یا صفحاتی از پست های وبلاگ ایجاد کنید که به طور خاص به سؤالات پاسخ می دهند یا روی موضوعی با حجم جستجوی بالا تمرکز می کنند.

علاوه بر پایگاه‌های اطلاعاتی کلمات کلیدی مانند Ahrefs، می‌توانید از Google Trends برای شناسایی موضوعات پرطرفدار سفر و ایجاد محتوا با هدف قرار دادن محتوای جستجو استفاده کنید و از ترافیک فصلی استفاده کنید.

آیا هدرها، برچسب‌های عنوان و توضیحات متا را فراموش نکنید:

وقتی صحبت از ایجاد محتوای وب سایت می شود، فقط تکه های متن برای صفحات فرود نیست که باید به آنها فکر کنید.

هدرها، تگ‌های عنوان و توضیحات متا باید به دقت در نظر گرفته شوند و نوشته شوند، زیرا جنبه‌های کلیدی سئوی وب سایت هستند.

هر صفحه فرود به یک ساختار سرفصل منحصر به فرد نیاز دارد و شما در حالت ایده آل می خواهید عبارات کلیدواژه مورد نظر را در هر یک از این سرفصل ها قرار دهید. این ساختار به کاربران کمک می کند تا به راحتی در یک صفحه پیمایش کنند و به موتورهای جستجو کمک می کند تا هر صفحه را راحت تر رتبه بندی کنند، که باعث افزایش رتبه هر صفحه می شود.

برای ایجاد ساختار هدر، با عنوان صفحه (H1) شروع کنید، که معمولاً شامل عبارت کلیدواژه مورد نظر است. سپس می توانید از تحقیق کلمات کلیدی برای یافتن عبارات مشابه یا مرتبط استفاده کنید که می توانند به عنوان عنوان در پایین صفحه استفاده شوند.

برای مثال، صفحه‌ای ممکن است عنوان «تعطیلات سافاری خانوادگی لوکس» با عنوان‌های فرعی شامل «سافاری‌های خانوادگی در آفریقای جنوبی»، «چگونه یک سافاری خانوادگی رزرو کنیم» و «در تعطیلات سافاری چه انتظاری داریم» داشته باشد.

تگ‌های عنوان عنصری از HTML صفحه وب هستند که عنوان صفحه را توضیح می‌دهد و هنگامی که یک وب‌سایت در مرورگر بارگذاری می‌شود (و در صفحه نتایج موتور جستجو) در برگه بالای صفحه ظاهر می‌شود.

اینها نه تنها باید واضح باشند تا کاربر هدف صفحه را درک کند، بلکه بر سئوی صفحه نیز تأثیر می گذارد، بنابراین باید عبارت کلید واژه مورد نظر را در بر داشته باشد.

در نهایت، توضیحات متا یکی دیگر از عناصر HTML است که محتوای یک صفحه را خلاصه می کند و مجدداً بر میزان رتبه آن برای عبارت مورد نظر تأثیر می گذارد. توضیحات متا باید کمتر از 200 کاراکتر باشد، بنابراین باید به دقت نوشته شود تا توضیح مختصری از صفحه فرود ارائه شود و در صورت امکان عبارات کلیدی مرتبط را شامل شود.

 

خلاصه

ساخت یک وب سایت مسافرتی جدید اغلب یک فرآیند طولانی است که اگر ندانید چه چیزی باید بخواهید، می تواند با قیمت گزافی همراه باشد.

توصیه‌های بالا باید مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های واضح را به شما ارائه دهد که در طراحی یک وب‌سایت جدید برای شرکت مسافرتی‌تان چه مواردی را باید اولویت‌بندی کنید و از آن اجتناب کنید، و به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که یک سایت زیبا و کاربردی برای برندتان باقی می‌ماند که در رتبه خوبی قرار می‌گیرد. موتورهای جستجو و کسب و کار زیادی را به ارمغان می آورد.

Dos برای وب سایت های مسافرتی نباید برای وب سایت های مسافرتی
  • یک پلت فرم هاست بد را انتخاب کنید.
  • از پایگاه داده های تصاویر استوک استفاده کنید.
  • سعی کنید با یک سیستم رزرو بد هزینه ها را کاهش دهید.
  • برای تولید محتوا به موقع برنامه ریزی کنید.
  • هدرها، تگ‌های عنوان و توضیحات متا را فراموش کنید.
  • استفاده بیش از حد از افزونه ها و عناصر جاوا اسکریپت.
۹ بازديد

بررسی وردپرس 2022: قیمت گذاری، مزایا و معایب :
بررسی قیمت در سایت های وردپرسی

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که در سراسر جهان برای ساخت و مدیریت وب سایت ها استفاده می شود. استفاده از آن رایگان است، با این حال، کاربران باید برای یک شرکت میزبان هزینه پرداخت کنند. وردپرس تم ها و طرح های قابل تنظیمی را ارائه می دهد و به کاربران این امکان را می دهد که کنترل کامل طراحی وب سایت خود را دقیقاً همانطور که می خواهند داشته باشند. وردپرس به اندازه سایر CMS ها برای مبتدیان کاربر پسند نیست و برای سفارشی سازی پیشرفته تر به دانش کدنویسی نیاز است. گفتنی است، وردپرس پر استفاده ترین پلتفرم برای ایجاد وب سایت است و فهرست بهترین نرم افزارهای مدیریت محتوا را برای سال 2022 قرار داده است.

طرفداران

یکی از بهترین ویژگی های وردپرس توانایی آن در شخصی سازی طراحی وب سایت است. وردپرس به کاربران امکان دسترسی کامل به کدهای خود را می دهد، به این معنی که کاربران می توانند هر طرح یا طرح از پیش ساخته شده را مطابق با محتوای دلخواه خود سفارشی کنند. این، به علاوه در دسترس بودن بیش از 59000 افزونه رایگان وردپرس که ویژگی‌ها و قابلیت‌ها را به وب‌سایت‌ها اضافه می‌کنند، به این معنی است که گزینه‌های ساخت یک وب‌سایت تقریباً نامحدود هستند.

این واقعیت که وردپرس یک پلتفرم متن باز است یکی دیگر از مزایای بزرگ برای کاربران آن است. وردپرس طوری طراحی شده است که برای همه قابل دسترسی باشد. انبوهی از اطلاعات موجود به صورت آنلاین و همچنین جامعه بزرگی از توسعه دهندگان و کاربران برای به اشتراک گذاشتن دانش خود با هر کسی که به کمک نیاز دارد اختصاص داده شده است.

منفی

کاربرانی که به دنبال یک طراحی ساده و مستقیم هستند، باید به جای دیگری نگاه کنند. تمام سفارشی‌سازی‌های پیشرفته‌ای که وردپرس ارائه می‌کند با یک منحنی یادگیری تند همراه است. در حالی که سایر پلتفرم‌های CMS دارای تم‌های ساده کشیدن و رها کردن هستند که برای ابتدایی‌ترین کاربر قابل دسترسی است، وردپرس پیچیده‌تر است. برای سفارشی سازی طراحی وب سایت، کاربران باید با کد آشنا باشند. حتی برای ساده‌ترین تغییرات در قالب، کاربران باید بدانند که چگونه از HTML/CSS/PHP استفاده و ویرایش کنند یا توسعه‌دهنده‌ای را استخدام کنند که این کار را انجام می‌دهد.

از آنجایی که وردپرس یک پلتفرم متن باز است، هیچ شخص یا شرکتی مالک آن نیست. این بدان معناست که وقتی کاربران سوالی دارند یا نیاز به کمک دارند، نمی توانند به بخش خدمات مشتری مراجعه کنند. به جای پشتیبانی شخصی، از کاربران خواسته می شود تا انجمن های پشتیبانی شده توسط انجمن و پایگاه داده پشتیبانی وردپرس را مرور کنند. در حالی که این منابع اطلاعات مفید فراوانی را ارائه می دهند، ممکن است برای هر مشکلی که پیش می آید مفید نباشند.

WordPress.org در مقابل WordPress.com چگونه عمل میکند؟

ذکر این نکته ضروری است که دو نسخه وردپرس وجود دارد: WordPress.org (که برای این بررسی روی آن تمرکز می کنیم) و WordPress.com. WordPress.com نسخه کاملاً میزبانی شده با هزینه ماهانه مشابه Wix یا Weebly است. WordPress.org یک نسخه رایگان و منبع باز خود میزبانی است. WordPress.org با منحنی یادگیری تندتری ارائه می شود، اما به کاربران کنترل نهایی را بر وب سایت خود می دهد در حالی که WordPress.com محدودتر است.

برای جزئیات بیشتر، مقایسه جانبی WordPress.com در مقابل WordPress.org را مرور کنید.

قیمت شروع

6.99 دلار در ماه

تجارت الکترونیک (طرح با قیمت پایین)

آره

قیمت شروع

16 دلار در ماه

تجارت الکترونیک (طرح با قیمت پایین)

آره

قیمت شروع

1.95 دلار در ماه

تجارت الکترونیک (طرح با قیمت پایین)

آره

قیمت شروع

16 دلار در ماه

تجارت الکترونیک (طرح با قیمت پایین)

این قیمت ها در واقع به صورت دلاری در خارج از کشور هستند اگر میخواهید از قیمت های بروز داخل کشور استفاده کنید حتما به منبع همین مقاله مراجعه کنید.
منبع :
https://artacode.net/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3/